Senin, 10 Oktober 2011

Splashy, Jang Geun Suk ngamen at the Beach






Splashy, Jang Geun Suk ngamen at the Beach

Monday, October 10, 2011 - 19:08 pm
Lutfiah - Okezone

Jang Geun Suk as ngamen on the beach (Photo: Twitter)
Jang Geun Suk as ngamen on the beach (Photo: Twitter)

SEOUL - Jang Geun Suk tantrums Haeundae beach visitors and residents because ofbusking around the coast.

Jang Geun Suk arrival after attending a movie premiere of You're My Pet at around 23:00 local time. Without shy as a teen idol, Jang Geun Suk pants rolled up and immediately play guitar while singing in the sand near the beach.

Residents who are nearby and the fans are surprised by the sudden visit, immediately surrounded. The arrival of handsome actor is considered a rare event. Similarly, asquoted Korean News, Monday (10/10/2011).

During his visit, the Jang Geun Suk celebrity status took off for a moment. He enjoyedmingling with the local community.

Before the appearance of surprise, the actor wrote on Twitter, "If you want to see myappearance, came to the Haeundae! Let us sing together on the beach! But you mustpay the registration fee a dollar ".

Official Twitter account of the agency that houses Jang Geun Suk also ngetweet the same thing. "Actor Jang was perform on Haeundae Beach. Beautiful night, "hischirping.
(efi



translate::



Heboh, Jang Geun Suk Ngamen di Pantai
Senin, 10 Oktober 2011 - 19:08 wib
Lutfiah - Okezone


Jang Geun Suk saat ngamen di pantai (Foto: Twitter)
Jang Geun Suk saat ngamen di pantai (Foto: Twitter)


SEOUL - Jang Geun Suk membuat heboh pengunjung serta warga pantai Haeundae karena mengamen di sekitar pantai.

Kedatangan Jang Geun Suk usai menghadiri premier film You’re My Pet sekitar pukul 23.00 waktu setempat. Tanpa sungkan sebagai idola remaja, Jang Geun Suk menggulung celana dan langsung memetik gitar sambil bernyanyi di pasir dekat pantai.

Penduduk yang berada di dekatnya dan fans yang terkejut dengan kunjungan mendadaknya, langsung mengerumuninya. Kedatangan aktor ganteng ini dianggap sebagai peristiwa langka. Demikian seperti dinukil Korea News, Senin (10/10/2011).

Dalam kunjungannya itu, Jang Geun Suk menanggalkan status selebritinya untuk sesaat. Dia membaur menikmati acara dengan masyarakat setempat.

Sebelum penampilannya yang mengejutkan, aktor ini menuliskan di Twitter, “Jika Anda ingin melihat penampilan saya, datang ke Haeundae! Mari kita bernyanyi bersama di pantai! Tapi Anda harus membayar biaya pendaftaran 1 dolar”.

Akun Twitter resmi dari agensi yang menaungi Jang Geun Suk juga ngetweet hal yang sama. “Aktor Jang sedang perform di pantai Haeundae. Malam yang indah," kicau-nya.
(efi)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Blogger templates

http://www.clickwinks.com/advertiser-ad-statistics.php?statistics=day&Submit=Show+Statistics http://www.clickwinks.com/geographical-distribution.php